رفتن به محتوای اصلی
سامسونگ زودتر از هواوی گوشی سبک جدید خود را معرفی می‌کند

سامسونگ زودتر از هواوی گوشی سبک جدید خود را معرفی می‌کند

سامسونگ و هواوی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر مبنی بر معرفی اولین گوشی هوشمند جهان با دوربینی در زیر صفحه نمایش دارند. اما به نظر می‌رسد که بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان قرار است تنها کمی زودتر از هواوی از اولین گوشی با این قابلیت، یعنی Galaxy A8s رونمایی کند.

این موضوع که هر دو شرکت در شبکه اجتماعی Weibo زمان رسمی مراسم معرفی خود را اعلام کرده‌اند، اصلاً تصادفی به نظر نمی‌آید، اما در حال تنها کمی پس از آنکه هواوی اعلام کرد قصد دارد گوشی Nova 4 را در روز ۱۷ دسامبر معرفی کند، سامسونگ اعلام کرد که یک هفته زودتر، یعنی ۱۰ دسامبر از Galaxy A8s رونمایی خواهد کرد. جالب است که پستی که سامسونگ در ویبو به اشتراک گذاشته، بسیار شبیه به همان تصویری است که هواوی برای نووا ۴ منتشر کرده بود.

Galaxy A8s سامسونگ و Nova 4 هواوی هر دو دارای صفحه نمایش‌هایی بدون حاشیه و بدون بریدگی در بالا نمایشگر هستند. به جای ناچ این گوشی‌ها دارای یک سوراخی بر روی نمایشگر خود هستند که دوربین سلفی در آن جای گرفته است. در هر دو گوشی این سوراخ در قسمت بالای سمت چپ گوشی واقع شده است.

۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) گلکسی A8s و ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) نووا ۴ هر دو در چین معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود که مدت کمی پس از آن این دو گوشی روانه بازار شوند. سبک جدید طراحی نمایشگر که سامسونگ آن را Infinity-O نامیده است، انتظار می‎رود که در آینده‌ای نه چندان دور به یک ترند پرطرفدار در میان گوشی‌های هوشمند و مخاطبین آن تبدیل شود. برخلاف ناچ یا همان بریدگی‌های بالای نمایشگر که بعد از گذشت بیش از یک سال، کاربران هنوز نتوانسته‌اند با آن کنار بیایند، به نظر می‌رسد راهکار جدید شرکت‌ها برای کم کردن حاشیه‌های گوشی‌های هوشمند به مراتب بهتر باشد. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های سری گلکسی S10 نیز از نمایشگرهای Infinity-O استفاده کند. نظر شما در رابطه با صفحه‌نمایش‌های مدل جدید چیست؟

منبع: مجله سخت افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا
Call Now Button